Can't read my, can't read my..

..no he can't read my pokerface!

Detta lär bli ett lång inlägg!

I måndags träffade jag en väldigt viktig person i mitt liv, inget jag vill berätta om här!
Dagen spenderades tillsammans och även massa smsande under kvällen, inte måndagen igår utan måndagen förra veckan..
Jag nämner det eventet pga rubriken på detta inlägg, jag har nog världens bästa POKERFACE och det är jag faktiskt stolt över.
Insåg hur mycket du har saknat mig måste jag erkänna och tack vare att jag har ett pokerface fick jag dig att tro samma sak. Ditt liv kommer se väldigt annorlunda ut om några månader ;)


I torsdags kom Anisa och Dajana till mig från Göteborg. Vi gick hem till Merdi och drack kaffe, tog på Dajana Dimije och hade hur roligt som helst.
Hon skulle iväg så resten av oss gick ner för att träffa Orhan och ta en cigg och sen vidare till McDonalds för att käka.
När vi kom hem gick Anisa och la sig DIREKT, så jag, Patti och Dajana satt och drack kaffe och snackade lite. Förklarade för Patti Anisas sovtider osv.

Vaknade fredagmorgon, gick till Systemet, köpte cider och åkte hem för att fixa oss.
Hade hur roligt som helst på förfesten, men tanke på att jag, Patti, Anisa och Dajana var i köket och resten av folket i vardagsrummet, men vi hade ändå roligare måste jag erkänna!
Efter det gick vi vidare till Babel House där det var ovanligt mycket bosnisk musik och även en gråtande kvinna :S.
När vi hade dansat klart kolo gick vi till dagiset (Otten) vi dansade och hade hur roligt som helst.
Vid tre tiden gick vi hem för att sova.

Lördag morgon vaknade vi, drack kaffe och segade HELA DAGEN, till slut bestämde vi oss för att gå och äta i Spicy Hot, vilket vi borde ha gjort mycket tidigare, efter det gick vi hem till Patti, vilket vi INTE borde ha gjort!
Kom hem alldeles för sent och började fixa oss, skulle till Deli och förfesta, kom dit vid halv elva, så vi hade ca bara en och en halvtimme på oss i Deli.
Vi had tur eftersom Pattis pappa körde oss dit!
Drack lite där och sen taxi till Otten, SÄMSTA MUSIKEN, men roligaste kvällen!
Kan inte berätta nåt här, men GUD SÅ KUL VI HADE!

Söndagen gjorde vi inget särskilt, åt pizza, drack kaffe, snackade skit, kollade på film 3 GÅNGER EN OCH SAMMA FILM, håll i hatten!

Laddar upp bilder imorgon , ska se på Gossip Girl nu..

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback