Da se bar mogu..

..probuditi u svijetu ljubavi!

JEER MOOJ JEE ZIVOT, IGRAA BEZ GRANICA!

Så underbart bra låt! Den spelas om hos mig lika ofta som Pokerface..

Tänkte berätta lite om helgen. I fredags satt vi hos Pattis kusin och drack lite, skulle mest ta det lugnt med det slutade med ett tequila race och att jag var hemma vid tre och skulle upp och jobba kl.8.
Har fortfarande inte förstått hur jag kunde lyckas vakna den tiden eller jobba hela dagen.

När jag kom hem vid fem tiden tänkte jag ta och sova lite, men Patti ringde och sa, fixa dig vi ska dricka ikväll också.
Anja; Men jag vill ta en siesta
Patti; Sova kan du göra när du dör, fixa dig och kom hit nu.
Så jag hade inget val än att sätta på mig kläderna, fixa mig och dra till henne och sen vidare till hennes kusin på några glas vin.
 Slutade med att vi spelade det där spelet sjuan, man sitter i en ring och säger alla nummer från ett till.. aa så långt som man kommer, men man får inte säga NÅGOT som har med nr 7 att göra, inget med 7:ans gångertabell eller, klantar man sig så får man dricka.
Vi kom inte upp till mer än 35, och det var efter typ 90:e gången, jag och min matte man skulle kunna tro at jag skulle bli fullast, men neej neej!
De gick ut men jag och Patti bestämde oss för att gå hem til henne och äta.
HERREGUD, att se Patti äta tacos i det tillståndet var det ROLIGASTE jag har sett i hela mitt liv, skrattade så att jag tjööööt!
Dessutom hade hon stans hicka och var hur trött som helst!
Dagen efter fick vi veta att vi var jätte högljudda, men ingen av oss har nåt minne av det.
Jag hade dessutom kommit hem, öppnat dörren och sjungit BOORN TOO BEE CHEEAAP, sen däckat i soffan!

Kollade på det sista avsnittet av Gossip Girl idag, OJ OJ OJ!
En person dör och det visar sig att en annan person gjort abort, och INGEN visste om det förseni det här avsnittet då ALLA får veta det, ni som undrar , SKRIV så berättar jag.
Det kliar i mina fingrar, vill bara skriva ner allt här, men vill inte förstöra det roliga för någon!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback