En till kommentar..

..från igår!

Kom på en till bomb från igår, går omkring här hemma och skrattar för mig själv, måste skriva ner den bara. När vi stod och väntade på Sandis buss igår kom jag på att nån hade ringt mig hur mycket som helst under natten.
Jag; Nån ringde mig 10 ggr inatt, hade 10 missade samtal imorse och tydligen hade jag svarat en gång också, men jag kommer inte ihåg det.
Vanja; Vad slutar numret på?
Jag; 218..
Vanja; Hmm.. Jag känner igen det!
Jag och Sandi tittar på varandra.
Vanja; Asså tänk er hur många nummer som slutar på 218 egentligen, 1 miljon säkert. Eller nej nej, ska inte överdriva det kanske är 100 000 nummer som slutar, eller nej fan, 200 000!

Jag och Sandi kunde inte sluta skratta åt det.
Vanja; Vad skrattar ni åt?
Jag; Det finns ingen röd tråd i din historia!
Vanja; Kolla hon, röd tråd och grejer, berättar jag saga eller??




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback