Fredag kväll..

..på Campus!

Helt sanslös men perfekt fredgaskväll.
jag skulle jobba i lördags, så det blev inget festande. Bestämde med Vanja och Sandi att vi skulle fika och så blev det. Vi satte oss i Världens bar och pratade om gamla tider, skrattade lika mycket som alltid och Sandi smsade lika mycket som alltid.
Efter det gick vi till Ica och köpte chips och läsk och satte oss inne på Campus, våra föräldrar måste vara stolta över oss, medan alla dricker och knarkar, så sitter vi i skolan en fredagkväll och diskuterar om allt och inget.
Det kanske låter tråkigt, men jag har inte haft så roligt på länge.
Sandi gick iväg en stund, när han kom tillbaka sa han att jag och Vanja såg ut som riktiga plugghästar och konstigt nog så blev jag överlycklig!

Efter det så tog vi en liten promenad och fortsatte att prata om allt mellan himmel och jord. Kom hem vid ett tiden och la mig för att sova, skulle ju upp kl. 8 för att jobba.
Men det var den perfekt kväll måste jag erkänna.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback