God Jul..

..whatever!

Klockan är efter tolv nu, så det betyder Julafton. Jag har fortfarande inte fått in någon julkänsla, ingen snö, våran julgran ser ut som om att den har blivit misshandlad av alla världens däggdjur.

Min patetiska bror skulle leka stor idag och gick ut för att leta julgran, (nere på Shell macken), när han kom hem skulle han "fixa den" den blev helt sne, hela den lutar mot väggen, fattar ens inte varför vi har  stöd på den.
Mamma frågade mig tidigare idag om jag ville pynta den, jag höjde mitt ögonbryn till svar!

Jobbade från 10.00 till 18.00 idag, mycket jobbigt, världens rush, hade inte tid för att andas ordentligt och då ska vi inte ens prata om att få sitta, (även om jag satt i kassan i 7 timmar).
Som alla vet så är stuprörsjeans de enda jeansen jag använder, gärna så tighta som möjligt, korvskinn helst :D och jag ÄLSKAAAR Cheap Monday jeans. Så en kollega på jobbet frågade mig idag;
Kollegan; Anja, en fråga bara. Hur kommer du in i dina jeans?
Jag; VA?!
Kollegan; Alltså, hur tar du på dig dom?
Jag; Fint, jag kliver upp ur sängen på morgonen och drar på mig dom..

Anisa och hennes familj kommer till oss imorgon, JIIPPIIEEE!
Det är lite av en tradition att vi firar jul tillsammans (även om de är muslimer) , de kommer till oss varje år från Göteborg och stannar juldagarna, då är alltid mammas kompis från Australien här också, vi är som en liten familj kan man säga, fast ingen av oss är släkt :D

Det betyder att jag ska åka hem med dom, för att fira nyår i Göteborg, och jag säger bara en sak, JAG LÄNGTAR SOM FAN!
För ett till år  den här staden, och jag hänger gärna mig själv kan jag lova!

Nu måste jag sova tror jag, börjar jobba 9.00 imorgon till 14.00



XoXo

Kommentarer
Postat av: Merdi

töönnnttt min kök gud va ni gör av den jämmmttt den borde va populär nu hahaha

2008-12-25 @ 03:56:53
Postat av: Jag

HAHA, jag tror fan att den nästan är det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback