HAHAHA..

..socialt självmord kallas det!

Prata med Vanja på msn och tror att jag kissar på mig av skratt snart!
Vi dusuterar hur vi är beroende av msn, han säger att han borde gå och lägga sig och jag också men vi har konstaterart att vi är rädda att missa nåt på msn.
Han säger att vi är beroende av kontakt och jag kallar det för socialt självmord.

It's my life and I living it my way säger:

vi e beroende av varandra

It's my life and I living it my way säger:

men vi har inte fattat de

It's my life and I living it my way säger:

kom o sov över hos mig istället

It's my life and I living it my way säger:

sov på min soffa

It's my life and I living it my way säger:

hahahaha

» bambii - Russian roulette is not the same without a gun.. säger:

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

It's my life and I living it my way säger:

ska hämta hela min msn o lägga dom i rummet



Så jag försöker förklrara för honom att alla skulle ta med sig en laptop ändå BARA för att logga in på msn, det skulle bli värsta lan-orgien.
Skrattar ihjäl mig.. Är det nån mer som ser det roliga i det här eller är vi helt enkelt övertrötta ?! :S

Är alla verkligen så beroende av msn och att hålla kontaken via den?
Varför träffas vi aldrig ute nuförtiden så som vi gjorde förut och bara hängde ?
De kompisar som stod mig närmast förut hinner jag säga hej och hej då till i förbifarten en gång per kvartal!
DET SKA FANIMEJ TA OCH BLI EN FÖRÄNDRING, DET ÄR ETT AV MINA NYÅRSLÖFTEN!!




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback