Hemmafru..

..på heltid!

Har städat hela dagen bara för  att vi ska få besök ikväll. Städade igår också, men har man min mamma lär du gå omkring med en dammsugare 24/7. Helst en trasa också så du kan damma medan du dammsuger, gärna en mopp också så att du kan skura efter att du gjort allt det andra.
Du ska inte sova heller, städa så att allting blir skinande rent!

Oftast är det bråka hemma hos oss pga det, saken är den att jag inte ser någon skillnad på stökigt och rent, mamma tror att det är ren lathet frn min sida, men jaghar inte ett öga för sånt och inte tid heller för den delen. Ska hela min ungdom gå ut på att städa tills någon annan är nöjd? Nej tack, jag klarar mig ändå!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback