Lördag kväll..

..hos Kaarina!

Jag var på krigsstigen HELA dagen.
Hade somnat rätt så sent kvällen innan även om jag la mig tidigt, jobbade hela dagen, det var iskallt ute (det är det fortfarande), jag var hungrig, jag frös och på toppen av alt så hade jag PMS.
Såna dagar har jag inte ofta, men när jag väl har dom, vill jag bråka med mig själv!

Jag ville bara lägga mig så fort som jag kom hem, men jag fick inte av Patti (som vanligt) HAHA. Så jag fixade till mig lite (så jag nte såg ut som en levande död) och gick hem till henne.
Tog en drink där och sen gick vi en trappa upp till Kaarina, där vi snackade skit som vanligt, åt mat och drack lite vin. Som sagt var jag så irriterad på allt att jag började kriga mot Patti för småsaker! SORRY ASKIM <3

Kom hem vid ett- tiden och satte mig vid datorn (dum gjort, eftersom jag skulle jobba dagen efter), började chatta med Vanja som hade suttit i BC och spelat schack med Sandi.
Hans föräldrar måste vara stolta över honom, han pluggar, sitter i skolan en fredagskväll och en lördag spelar han schack!
Men det är bra att vi inte faller för grupptryck, att vi klarar oss en hel helg utan att festa även om alla tjatar på oss att vi ska ut eller att vi ska sitta och dricka. Starkt gjort av oss tycker jag :D.




XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback