Man lär sig..

..nåt nytt varje dag!

Oftast brukar jag ha på en spellista på datorn med min favoritmusik på och tv:n i bakgrunden. Pokerface med Lady Gaga spelas om och om hemma hos mig, jag tror tom att min hund har lärt sig den utantill snart :P
Men hursomhelst, för att komma till saken så brukar jag bara kolla på serier på MTV, som Laguna Beach, Life of Ryan, Hogan/Brooke knows best, South Park, Viva La Bam, Next, Made, My sweet 16 osv osv :P ..
Kom på mig själv nyss med att lyssna på musik på MTV, och det var HUR BRA LÅTAR SOM HELST, det brukar ju ALDRIG vara bra musik på TV längre.

Först var det Don't stop the music och nu är det U wish, kom på mig själv sjunga med till alla låtar och upptäcka att jag inte lyssnar på min Playlist utan på MTV faktiskt. Kors i taket säger jag bara!
Kollade min mail nyss, har fått ett till erbjudande utomlands :D




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback