Russian roulette is..

..not the same without a gun!

Står på andra sidan av pistolen, med pistolen mot mitt huvud. Svettet rinner nerför min rygg och kallt är det också.
Sitter på en stol som knakar och vet inte vart jag är eller vem det är som håller pistolen mot mitt huvud, till slut hör jag hans röst och han säger; Ska vi spela rysk roulette?
Hans ansikte är synligt nu, all min rädsla försvinner och förvandlas till ilska; Vad vill du mig? Frågar jag med en darrande röst som fortfarande visar fortfarande tydliga tecken på rädsla. Drar undan mitt huvud med pistolen blir bara större och större så jag blundar och hör hans iskalla röst; Missar jag, lämnar jag dig ifred för alltid. Jag hör hur han fixar pistolet, lägger in EN endaste kula och snurrar; Om du inte missar då? Undrar jag. Han skrattar; Då lägger jag in en till och skjuter mig själv, för ett liv utan dig vill jag inte leva. Gör han det här för att han älskar mig tänker jag, tankarna börjar snurra runt i mitt huvud lika snabbt som kulan snurrar inne i pistolen; JAG HATAR DIG! Skriker jag ut, han avfyrar pistolen och trycker av!
Och jag vaknar ur den värsta mardrömmen jag någonsin har haft!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback