Så trött..

..men kan inte sova!

Har fått ett fall av insomnia (tror det heter så när man inte kan sova).
Har haft samma problem under hela min uppväxt, alltid nåt sömnproblem! Lägger mig för sent på kvällarna, innan halv 5 på morgonen somnar jag inte, vilket inte är normalt. jag gör ALLT för att somna, dricker varma drycker, stänger av datorn, är ute på dagarna för att trötta ut mig själv, men men, det funkar ändå inte!

Fixade Kaarinas hår idag, sminkade henne och och körde henne till hennes julbord (Gina körde, hade dte varit jag hade hon inte kommit så långt).
Vilket j*vla liv det blev under sminkningen, Patti, papegojan hade ¨åsikt om minsta lilla man gjorde, jag ännu dummare som frågade henne.
Efter det gick vi till Patti där hennes llillebror fyllde 14 , GRATTIS ROBIN!
Åt mat och kakor och tårta tills jag sprack. Tror nån hade lagt nåt i mocka rutorna eftersom ag och Patti fick nån flipp och kunde inte sluta skratta åt allt och inget, mycket roligt!

Det har kommit upp ett nytt avsnitt av Gossip Girl, men man kan inte se det ÄN och enligt dom ska det vara det BÄSTA avsnittet hittills och Chuck är med i typ hela serien själ, YES YES YES!
har ocks¨blivit besatt av den där serien Hope and Faith som går på kanal 4 rätt så sent, men dte gör inget med tanke på att jag är uppe 24/7 ändå :P



XoXo

Kommentarer
Postat av: A



Du är stressad inombords, tänker för mycket på allt och alla och kan därför inte somna (min tolkning). Gå på yoga! Det hjälper :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback