Torsdags kvällen..

..var allt annat än planerad!

Vaknade sjukt tidigt idag, vid 10 tiden eftersom jag skulle träffa Patti vid 11 och gå på stan!
Träffade henne tio över och etfter det gjorde vi stan osäker fram till två-tiden ungefär då jag gick hem och städade HELA mitt hus (hos mina föräldrar) från vrå till vrå städade jag sjukt mycket, hade på musik, dansade och sjöng med dammsugaren och moppen, hoppas inte grannarna såg mig som en annan gång!

Senare mot kvällen gick jag hem till Kaarina där Patti och Gina hade bosatt sig, hade hur roligt som helst, drack lite vin och pratade om allt och inget,allt mellan himmel och jord!

Jag lovade dessutom lite bilder från helgen, här får ni dom!
Titta och njuuut :P


           



Så ja, det  var lite bilder från helgen. Det lär dyka upp fler, så var uppdaterade ;)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback