VINTERKRÄKSJUKAN..

..HÄRJAR ÖVER HELA MIG!

 Vaknade väldigt tidigt idag, vill säga 9.30 fast jag kom hem vid 3.30 igår. Har dessutom inte sovit så bra den här veckan så jag trodde jag skulle få sova bort hela dagen, men icke sa nicke!
Mådde så dåligt, vågade först inte säga nåt till mamma eftersomm hon skulle tjata om att jag röker och dricker för mycket.
Trodde också att det var pga alkoholen igår, men så mycket som jag har spytt idag, kan det OMÖJLIGT vara alkoholen från igår, även om det blev mycket igår, mer än vanligt, så tror jag att jag har fått vinterkräk sjukan, så håll er borta från mig, inte du Patti, dig ska jag smitta med flit :D.

Pappa har varit bortrest och han kom hem idag, nån present fick jag inte heller (eller han var ju bara i Örnsköldsvik eller vad det heter).
Åkte och handlade lite med han, och har inte spytt på flera timmar så ikväll ska jag fika med Vanja och Sandi i Soda, de har öppnat igen (ÄNTLIGEN) och har tydligen nattöppet, JIIPPPIII!
Det börjar bli en vana verkar det som, att fika med dom en gång i veckan :P sist vi fika hamna vi i Campus efteråt, får se va som händer den här gången..



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback