11 mars!

Grattis Oliva , som idag har blivit mamma..
Vem skulle kunna tänka sig att hon skulle bli det först av oss alla ?
INGEN , men ändå!
GRATTIIS!

Var ute med Simba idag efter jobbet.
Först gick vi hem till Merdi där han kissade på golvet.
Sen till Marielund där vi träffade Patti och Sebbe.
Simba somnade i Sebbes knä och SNARKADE! hahaha
Olie och Iska skickade sms och ville att vi tre skulle ha en dejt på McDonald's
Gick hem och lämnade Simba till mamma , som hade saknat honom så mycket att hon ville spricka av glädje när han kom in i huset (vilket hon alltid gör)
Olie och Iska väntade utanför huset på mig och sen åkte vill till Mc för att svulla.

Hade lika kul som alltid.
Släppte skämt, jag och Iska pratade om gamla tider.
Känt han sen jag var 12 och han var 15 , HELT SJUKT!
Men det känns ändå hur skönt som helst att veta de två vet exakt hur jag funkar och jag vet hur de är och att man kan slappna av och vara sig själv till 100% ..

Ska ha dejt med dom imorgon igen och spela sällskaps spel =)

EN RIKTIGT MENAGE Á TROIS!


Nee , nu kommer älsk. vilken sekund som helst och vi ska släppa Two and a half men och sooovaa siiig!

GOD NATT!!

Kommentarer
Postat av: Olie

längtar till imorrn Hihi :D

2008-03-11 @ 23:35:39
Postat av: Iska

HIHI :D:D

2008-03-11 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback