24 timmar senare !

Sitter jag hemma i köket och äter med älsk.
Gårdagen började med att jag och Irma träffades på stan och gick till BR för att köpa pusslet , 1500 bitar på Eiffeltornet!
Sen gick vi hem till Irma för att ladda upp inför kvällen (med Mantije och vitlök)
FUJJ hur mycket vi stank sen när vi släppte fika på Coffe House , vågade inte prata med nån :P HAHA!
Rima kom efter en stund och vi började röra oss hem till Irma där vi mötte upp Samra.

Gick till Irmas kök och la ut hela pusslet på köksbordet, alla fick en varsin uppgift. Irma & Rima skulle ta ramen runt , jag hade själva tornet och Samra fick himlen, som har ALLA färger i alla nyanser medans mitt torn lyser upp som ett disco, vi blev färgblinda tror jag!

MOTIVET



Alla började leta bitar och var entusiastiska med tanke på att vi har velat göra det här en längre tid , efter en kvart börjar nån banka på bordet och ta sig på sitt huvud och säger;
"Gå in då, ni ska passa in i varandra, ni måste, jag blir arg annars"
Vem annan om inte Samra , som försöker banka in bitarna in i varandra.
Jag, Irma och Rima tittar på varandra och sen på Samra och dör av skratt.
Stackarn, vet inte hur man lägger pussel så ingen ville pussla med henne, men sen kom hon igång


Samra , har rycket


Irma; Samra , jag har hört att dina 2 tjejkompisar har värsta horyktet i Skåne
Anja; Aa Samra, jag har också hört att de har det
Samra; Jag förstår inte
Anja; Vad är det du inte förstår?
(VAD VAR DET SVÅRA MED ATT FÖRSTÅ DET) hahahhaa


Vid halv 12 sa jag till tjejerna att vi skulle gå till Videoland och köpa Red Bull för att hålla oss vakna.
Då blev Irma sugen på McDonalds och vi andra också.
Gick till Videoland och köpte kinderägg och redbull, sen vidare till Mc.
Vet iinte vad vi fick för flipp där, men kul hade vi!
Gick hem till Irmas syster och skrattade IHJÄL oss!
Sen hem till Irma igen för att fortsätta där vi slutade.

Rima


Stackars Rima som försöker bygga en ram och Samra letar efter pusselbitarna som ser ut som kors HEL NATTEN OCH MORGONEN!

Anja; Samra , du kanske borde konfirmera dig
Samra; Akta fan , jag ska konfirmera mig, är du dum eller?
Anja; Juste ja, det heter konventera.
Samra; Är inte konfirmera när man döps på nytt?
Rima; HAHA, verkligen inte
Samra; Men du förstår vad jag menar.
Rima & Anja; NEEEJ!!

Då kändes det som om jag borde skriva ner alla dessa kommentarer så jag letar efter papper och penna men hittar bara en penna, och bakplåtspapper!

Rima; Anja , du borde ha en sån där pennabläck
Anja; Heter det inte bläckpenna kanske ?

Av alla 1500 bitar så tror jag att vi kanske har fått ihop 300 sammanlagt.
Jag & Samra sov över hos Irma och fortsatte på morgonen.
Gjorde klart tornet och lite av bakgrunden, men hur ska vi lyckas med himlen??????????

MOTIVET2



Samra valde att posa istället för att pussla (Som tur var) HAHA
Tillslut bangade jag och Irma och ville gå och sova.
Rima ringde efter skjuts och åkte hem.
Vi stannade kvar och ville sova.
Men inte Samra , SJÄLVKLART!
Rev mig i huvudet, pratade om Irmas gardiner, skrattade åt ingetting.
Tillslut fick vi tyst på henne och hon däckade!

Irma väckte oss kl.12 på morgonen :S:O
Men jag och Samra gick inte därifrån försen 17.30, haha!

Jag & Irma



Irma; Anja , skäms du inte att sova över hos killar när ditt hår ser ut sådär på morgonen?

Gick hem till älsk. för att duscha och fixa mig och sen släppa fika med Irma på Coffe House.
Sen en snabb glass på McDonalds, mötte upp älsklingen och gick hem till mig för att mysa och kolla på film.
Så nu ska vi se nån komedi.



God Natt   
<3




Kommentarer
Postat av: Irma

HAHA , bästa kvällen.
men jag ser fucking ut som en man på sista bilden :o ta bort. HAHA

2008-03-10 @ 00:18:25
Postat av: Anonym

Haha Puzzel night :D
Bästaaaa !

Men alltså jag förståår inte.
Hahahahahahhaa

2008-03-10 @ 14:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback