8 Mars .

Славнић säger:

hah så stuk igår

Славнић säger:

hur du drack

Славнић säger:

som en man

' Bambii - Rehab is the new black . säger:

hahahahahahahahhahahaha

Славнић säger:

haha asså roligaste

Славнић säger:

asså kvällen va nästan slut, du beställer shots och exar sönder där

Славнић säger:

hahah

' Bambii - Rehab is the new black . säger:

HAHAH




HAHA , min "KK" mobbar mig på msn.
Rätt så lyckad kväll, men det var lite B på Otten igår , vet inte varför riktigt , men det kändes då.
Inga intriger , kanske därför.

Merdi var kissnödig, så efter hon hade vart på toa och allt kommer hon ut och säger:
Merdi; Oh vad skönt det var !
Bella; Var det gult eller vitt ?
VAA?? hahaha

Släppte efterfest på Stockholmsvägen,
lika kul varje gång gubben :P
Förutom att jag somnade vid 4-5 tiden tror jag :P haha
och Merdi väckte mig med ett ryck och sa att vi måste hem.

Ska sminka mig nu och sen till stan med Irma för att köpa ett pussel på 1500 bitar som vi kan sitta uppe hela natten med.

Pussaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback