äntligen .

Slutade jobba 13.00 idag , VÄLDIGT SKÖNT! Med tanke på att jag började jobba idag kl.8.00 , och hade jag inte fattat att det var Rima som ringde inatt kl.2 hade jag säkert varit på jobbet kl.3!
Bestämde mig för att gå till Olie på en snabb Cappucino, men allt jag fick se var Olie springa runt naken och smörja in sig!
Ska åka till Irmas praktik i Maxis H&M i hopp om att Olie får ett jobb där, så vi kan åka utomlands i sommar
(Inte för jag vet hur det ska gå till, ingen av oss vågar resa med vanliga färdmedel) så det lär nog bli cykelturer hela sommaren till Himmelstalunds fältet
(Med med tanke på vilka som är där , kan man ju nästan tro att man är i 48 olika länder PÅ EN OCH SAMMA GÅNG)

Förresten så kommer hunden idag , en Huskey (tror det stavas så) brorsan ska åka i närheten av Jönköping och hämta den , mamma och pappa vet inget och om de frågar mej , är han hos Dino och pluggar! Mamma kommer flippa och pappa lär döda honom , så jag har fått order att rädda hunden och lämna min bror bakom mej!


Nu ska vi åka till Anita. (efter Olie satt på sig balklänningen över tightsen och ballerinaskorna)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack, roligt att du tycker det :) Det samma!

Postat av: Rima

Haha, FÖRLÅT! men älskar höra din hesa röst på morgonen :D

2008-03-04 @ 22:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback