Dzevalia

Slutade jobba kl.ett idag och mötte Rima på stan för att köpa en present till min älskade kusin , Doris, som fyller 10 år om några dagar bara :D.
Träffade Samra på H&M och sedan släppte vi kebab och mötte Cheppi.
Träffade Olie på parkeringen för att åka upp till Olivia och se bebisen.
HAN VAR DET SÖTASTE JAG HAR SETT I HELA MITT LIV!!
Så liten, så underbar helt enkelt.
GRATTIS IGEEN MORSAAN!!

Anja; Tjejer? Vem tror ni står näst på tur ?
Olie; Om vi ska gå efter den mest galna och den man minst anade, som Olivia var tex, så blir det fan du Anja.

HAHAHA, eller hur ?

På väg hem, utanför sjukhuset tände vi en varsin cigg, men Olie orkade inte vänta på oss så hon lät oss röka i bilen.

Anja; Ska du verkligen låta Samra röka i bilen ? Hon kommer bränna upp allt!
Olie; Om hon bränner nåt , ska bränna hennes mamma.

SJÄLVKLART, tappar Samra sin cigg, men hon bränner SITT hår. DöööH!
Hon börjar slå sig själv som ett sär, VI DOG AV SKRATT!
Olie trodde att Samra hade lyckats få ut ciggen ur bilen och skulle veva upp rutan men Samra hade precis slängt den men hennes finger var kvar och Olie klämde det.

Samra; OLIVERA, OLIVERA, AJ, AJ, ÖPPNA FÖNSTRET, OLIVERA, OLIVERA, JAG FÅR ONT, OLIVERA, OLIVERA, AJ AJ, MEN ÖPPNA DÅ.
Samtidigt som hon slår Olie, medans hon kör!
Så Olie får panik och stänger fönstret ännu mer och ber mig öppna fönstret, men jag skrattar så mycket åt Samras inklämda finger att jag efter 10 timmar öppnade hennes fönster.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Olie släppte av mig vid Samra där jag gick in i djuraffären och köpte ännu mera saker till Simba,
vilket är det sista han behöver mer av.

Tog vagnen hem för att duscha och sminka mig och sen släppa fika med Patti och Rima.
Drog till Coffe House, (som vanligt) där det fanns en skylt " Gevalia med dopp"
Blev diskussion mellan Rima och en till om Landet Ingenstans (Syrien eller Assyirien, fattade ändå ingetting)
På väg hem var jag mitt uppe i en historia, och Rima levde sig in i den så mycket, hon tittade på mig hela tiden och jag hör "BOOM"
Rima knockar sig själv i en bullhållplats, vi skrattade så att vi tjöt!

Nu kom älsk. hem till mig . Ska kolla på nån serie, och sen ska vi sovaa..

GOD NATT!!


Dzevalia




Kommentarer
Postat av: Rimá

Hahahaha GEVALIA !

DU är bäst !

2008-03-14 @ 00:10:03
Postat av: Merdi

hahahah typisgt samra..det ska alltid va nått me henne
hahah snacka om att vara baksuzzz hahhaah inte konstigt hon e ju prån bjelo polje hahahahah(skojjarr smara) hahaha

2008-03-14 @ 00:22:02
Postat av: Olie

DZEVALIA stavas d!

2008-03-14 @ 01:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback