Elvira Rahic

Hade konsert i Bosniska Klubben i söndags :D:D.
Vaknade för tidigt för mamma väckte mej , BARA för det var Påsk ? SO WHAT?!
och för att skälla ut mig pga bilen.
Tydligen var det min lillebror som golade nej mig , men men!

Merdi hämtade mig och vi åkte till klubben , fixade biljetterna och sen hem till henne för att fixa oss.
Merdi hann göra allt medans jag softade på Youtube och kollade på "Ken Lee"
Hon ville döda mig tror jag!
Åkte till klubben där vi träffade Samra och Irma och spenderade hela natten med dom!
Tyckte synd om min älsk. Irma som hade FÖR höga skor på sig.
Men hon är dum ni vet ,hon kommer ta på sig dom IGEN! :P
SKOJJAR ÄLSKLIIING! <3

Jag , Irma & Merdi

WHY???


Samra och Irma gick hem efter festen men jag och Merdi släppte efterfest (Vem annars)
Sen vidare hem till Merdi för att sovaa!

Kommentarer
Postat av: Irma

HAHAH de kmr jag faktiskt:P
tror de blir på halid igen.. men ääh,
hade för kul med er tjejer.. :D

2008-03-27 @ 00:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback