Fredag.

Jobbade till 18.30 från 8.00.
Kom hem, duschade och sen kom Patti.
Släppte förfest hemma hos mig, där vi även bestämde att vi skulle ha samma kläder
(tights och SAMMA tröja fast med olika färg på texten!
Efter att vi hade druckit några drinkar, hade vi helt plötsligt också samma frisyr!
Skrattade hela tiden, men åt vad det minns varken jag eller hon.

twins

HAHAHA, kolla posen vi släpper..


Fortsatte sedan vidare till en annan förfest på nån pub på Kungsgatan.
Tills jag sa, Patti, det räcker jag har tråkigt vi sticker härifrån!
Så släppte vi Otten.
Dansade och hade hur roligt som helst ..

Efter Otten får vi samtal om att det är efterfest i samma pub igen.
Jag tittar på Patti och säger;
"Driver du eller ? Jag ska upp och jobba imorrn kl.8"
MEN , jag gick självklart ändå! =)
Kom hem klockan 7 på morgonen, ÖVERTRÖTT!
Sov en timme och sen till jobbet, trodde jag skulle somna på väg dit bara :S
Men det var lätt värt det asså!

twins2

INTE, den snyggaste bilden direkt, men men..


Aja, lyckad fredag kväll.
Även om jag och Patti var själva (Vilket inte alls är ovanligt)

Hmm.. Nya intriger varenda gång!
Men bara kul när man nyktrar till!


Kommentarer
Postat av: Rima

Så Söta mina sötingar :P:D

2008-03-18 @ 01:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback