Gamla Tider!

Jag & Olie plockade upp Iska innan vi åkte till Maxi.
Innan vi gick hemifrån Olie pratade vi om gamla serier , (JA , Jag & Olie är SERIEFREAKS)
Kommer ni ihåg;

134515-6   134515-5  134515-4
Tvillingarna på Sweet                Pantertanter ?                                Pang i Plugget ?
Valley high ?

På tal om gamla tider , när vi satt hos Irma igår och kollade gamla bilder på henne och hennes kompisar (inklusive oss)
-MAGTRÖJOR
-UTSVÄNGDA BYXOR
-SILVER/GULD SKÄRP.
Man börjar ju undra vad man tänkte med på den tiden:
Irma;  Men vad Olie , detta var typ 1999 , då hade jag magtröja
Olie; 1999 ? Magtröjor var ute när ja flyttade till Sverige, 1996

Såg ett par kängor idag på Maxi, de bruna , Timberland, minns ni dom ?
De fanns även för tjejer , med klack och allt ? När jag såg dom sa jag till Olie.
Anja; Olie , minns du att dessa fanns i tjejmodell också ?
Olie; Nee
Anja; Men Beyoncé och alla dom hade ju såna
Olie; Nee, inte jag!
Anja; Haha, jämför du dig själv med Beyoncé eller ?

Medans vi ändå talar om B-Skor ?
VARFÖR är alla B-Skor döpta med X ?
Tänk på det nästa gång !



Ska till stan nu och fika med Rima, Olie och Olivia (Som btw är höggravid)
IRMA SKYNDA DIG TILL STAN, SÅ VI KAN Å OCH FUCKING BOKA TID ! :D








134515-7   Minns ni ?       134515-8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback