Gårdagen .

Jobbade till kl. 4 och var hur trött som helst. Men jag hade ju lovat Irma att vi skulle boka våra tider idag.
Den 17:e April kommer de nya tatueringarna .
Hon ska skriva längs ryggraden och jag ska göra mitt stjärntecke (Oxen) i nacken, men är osäker på om jag ska ha med mitt personnummer eller inte ?

DILEMMA?! *NOT*

Tog vagnen hem till Patti, drack kaffe och käkade.
Skulle boka våran resa i Augusti men Pattis dator fuckades så vi sprang hem till mig för att boka.
Den 23: Augusti åker vi till Turkiet, Alanya och kommer hem den 7:e September.
Ska bli så skönt. Våran första resa bög! :D

Olie och Iska hämtade oss och så åkte vi till City Gross för att köpa snacks och andra viktiga livsmedel :P
Åkte hem till Iska och gjorde trolldeg :D
Olie skulle göra en flicka , med polokrage (en jordnötsring, som var Nouris idé)
Iska gjorde en flodhäst och jag gjorde en FLABLAABLAA..
INGETTING med andra ord, slutade med att jag gjorde en liggande gubbe som jag döpte till Iska :D

HaHa

Iskas flodhäst, Olies flicka, nån SuperMario gubbe :S och min liggande gubbe på en hästens kudde , Made by Nouri!


Det var inte lika roligt som jag hade förväntat mig , men för Iska blev det roligare än han hade förväntat sig, han satsade för sitt liv. Blod, svett och tårar är nerlagda på den där lila flodhästen!
Jag och Olie valde att göra nåt roligare (förutom att äta våra baconchips)

Avslutet

Så kvällen avslutades med pussel







Kommentarer
Postat av: iska&olie

hahahaha skriv prisförslag till våra figurer ifall någon vill köpa

2008-03-14 @ 01:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback