GYMPAKLÄDER & TIGHTS

Är  nog det bästa som finns .
Minns inte sista gången varken jag eller nån av mina kompisar hade byxor på sig :P
Var och fika idag i svarta mjukis byxor och en blå fotbollströja , sådant förekommer endast i Norrköping!

Träffade Rima på Kungsgatan och gick ner till Chicken för att käka och sedan träffa Samra och Irma på Coffe House . Snackade skit som vanligt och sedan hemåt , Anel & Orhan kom och hämtade upp mig och Rima bakom parkeringshuset.
Åkte hem till mig för att träffa Simba



Simba .


HÄR ÄR ÄLSKLINGEN SIMBA <3


Hursomhelst , ska hoppa in i duschen nu , uppdaterar senare när älsk kommer till meej!



Kommentarer
Postat av: Merdi

Hejjj...nääää va söt simba e...gudddd...näää ska komma förbi imån o leka me han....hehe ses imån..puss

Love Ya

2008-03-05 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback