Ikväll..

Började med att jag gick till Källvins för att möta upp Samra och sen gå hem tll Rima och förbereda inför imorgon.
Rima hade sagt till oss att vara hos henne mellan 7 och 8.
Så jag och Samra tyckte att halv 8 var PERFEKT!
Men tydligen hade vi fel.
Samra ber mig skicka ett SMS till Rima och sÄga att vi är på väg, och då var vi redan halvvägs.

Rima skickar tillbaka och säger att Anel pluggar.
Jag och Samra dog av skratt, vad fan skulle vi göra???
"Men Rima, vi yrar runt i Ektorp så länge då"  svarar jag och Samra


Anja;
Oh shiet, Samra bre , det är fullmåne

Samra; Oh shiet, jag kommer prata i sömnen inatt



Slutade med att vi tog en promenad till Hageby, vi fattade inte hur långt vi hade promenerat eftersom vi skrattade åt allt möjligt hela vägen dit. Vi insåg att vi hade gått för långt när vi var utanför Centrumet.

Så vi var tvungna att ta Taxi hem till Rima därifrån.
När vi väl hade kommit fram hade Rima & Olie redan börjat allting utan oss, lika bra kanske :S . Så jag och Samra släppte Youtube, tror att vi släppte Ken Lee minst 10 ggr men att vi skrattade lika mycket varenda gång.

Så alla ni som inte har sett den bulgariska versionen av Mariah Carey's låt "Without you" sök på "Ken Lee" på Youtube och skratta bara!

Och så på tal om Youtube så kan Samra allt där utantill, alla sånger och danser. Hon lärde sig Katt Williams club dance idag, som hon ska släppa på Otten nästa gång :D

TVÄRGAMMAL
HUR GAMMAL BILD SOM HELST!



Satt hemma hos Rima och målade med vattenfärger (INGA kommentarer) .

Samra;  Jag ska måla en SVART sol , men jag har förstört den GULA färgen

Anja; Fan ska du med gul färg om du ska måla en svart sol ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback