inte igår .

Som man uppdaterade denna blogg, ska bli mer aktiv med tanke på allt roligt som händer och som man inte vill glömma .
Mycket har hänt , men inget jag orkar berätta elr bry mej om egentligen .


Var ute med tjejjerna i fredags , Jag, Rima, Irma, Merdi, Amina, Samra, Kicki & Linda släppte förfest hemma hos mej innan vi drog till Otten . Ja och Rima hade bestämt tidigare på msn att vi ska ha "Gamla Klassiker Kväll" och så menar ja musiken . Låtar som släpptes var te.x ;


-Britney Spears - Stronger , Overprotected , Crazy m.m

-Aqua - Barbie Girl , Dr Jones .

-Dr Bombay - Calcutta

-Caramell - Vill ha dig

-LeAnn Rimes - Can't fight the moonlight
-Spice Girls - Spice up your life.

Förfesten var hur rolig som helst , EN av tjejjerna visade sitt rövhål , (Om ni kände dessa tjejer hade ni listat ut direkt vem det var . Men men , här nämner vi INGA namn , SORGLIGT nog, ) haha!!
Vissa fattades , (Eller aa , Oliviera , men men , vi saknade henne iaf och det är ändå det viktigaste)

På Otten var det triangeldrama för vissa, bråk för andra och dumma beslut när det gäller mig!
Men kvällen var lyckad iaf med tanke på allting..

Ja & Irma

Jag & Irma i Nionde månaden . hahaha


Kommentarer
Postat av: Olie

hihih :D ska ja me släppa blogg lr?

2008-03-03 @ 17:41:50
Postat av: iska

Så skön nu kan du konkurrera ut Kenza o dom här hahaha

2008-03-03 @ 17:48:13
Postat av: Merdi

Hejjj bebbbiisss!! Nu har du äntligen börjat blogga heheh....du ska va på första plats snart...fan det va kul i fredags få göra det snart igen....skriv på bara nu men inga namn....hahah buubbimm

2008-03-04 @ 00:12:42
Postat av: RIMA

Haha älskling. Bästa kvällen ute. :D

Vi skulle ju släppa Gossip Girl blogg.
Men men du svek mig. Då vet jag :D

2008-03-04 @ 01:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback