Kom på en sak.

som hände igår på sjukhuset när vi skulle betala parkeringen.
Samra lägger in en krona i automaten efter vi hade betalat och det kommer en man som ska betala sin parkering. Samra säger till han, "Den bjussar jag på"

Samra; Anja, vad betyder bjussar?

På tal om monstret (Samra vill säga)
skickar sms till mig inatt, kl.3 och jag ligger däckad för jag skulle upp och jobba.
Hon kunde inte sova , så hon bomba mig med sms.

1)Fan, kan inte sova, haha
2)Jag sa ju att jag skulle bränna bilen
3)Sleep min farsa.. Hej Ingemar!
4)Haha, mitt finger har fastnat. Fan Eiffel, jag sover inte än :/ hahaha

Jag vakna upp med ett ryck efter det sista smset och såg att jag hade fyra sms, blev glad på ett sätt eftersom det inte var min väckarklocka :S HAHAHA.

Troy,
Så Fiiin =)



Tha Godmothers

Tha GodMothers..(and the real mother)

Nee, ska nog ta och hoppa in i duschen nu, Patti kommer hem till mig vilken sekund som helst så vi ska släppa förfest hemma hos mig innan vi släpper Otten..

Caaooss




Kommentarer
Postat av: Rima

TrooooooooY ! Sötassteeee !

2008-03-14 @ 19:47:50
Postat av: Rima

TrooooooooY ! Sötassteeee !

2008-03-14 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback