Lördag.

Jobbade jag från 10.00 till 15.00.
Jag tror jag låg i koma hela den tiden, minns ingetting :S
Åkte hem efter jobbet för att duscha lite snabbt och sminka mig!
Efter det hem till Rima, satt och snackade och bara softade.
Fick nåt i mitt öga som irriterade mig men lyckades inte få ut det försen jag fick DAMP och tvättade av mig allt mitt smink.
Efter 1 timme typ hämtade Merdi upp mig för att gå hem till henne och förfesta för ytterligare än fest.
Sminkade om mig , för 3:e gången den dagen och började dricka.

Det var fest i Monaco, så jag, Merdi och Bella gick dit.
Efter vi hade suttit där en stund och jag och Adis hade shottat VODKA & RED BULL.
Kommer det in en kille, han kommer fram till mig.
"OH HERREGUD ANJA, ÄR DET DU"
Och jag vet att jag har sett den här killen , bara det att jag inte hade träffat han på flera år :S
Vi kanske stod och pratade, kramades och pussades i 20 min.
Efter det gick han och sa hej till Bella och satte sig vi ett annat bord.

Anja; Bella, vem är han ?
Bella; HAHAHAHA

Kvällen slutade bra den också, sedan gick vi tre hem till Merdi för att sova.
Jag erövrade soffan BARA för att få sova själv i lugn och ro.
Vaknade halv fem på eftermiddan dagen efter och gick hem lika snabbt för att duscha och sen ut med tjejjerna.

HiHI
Jag & Merdi efter typ 5 flaskor vin :P



Kommentarer
Postat av: Rima

Ditt hår var klockrent rööö :D
Mörkhyade jävel :D
Hahahaha!

2008-03-18 @ 01:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback