nyvaken ,

Vaknade med ett jävla ryck inatt kl.2 , telefonen ringde , jag trodde ja hade försovit mej till jobbet och att mamma ringde för att väcka mej. Men neej neeej , dt var bara Rima för att säga;
"Haha, Angi, har du börjat blogga"

Tror att älsk. fick ett värre ryck än mej , men när ja förklarade "lungt och sansat" att det bara var Rima , så somnade vi om . ;)

Sitter här och sminkar mej nu, (borde egentligen satsa på att platta håret, med tanke på hur det såg ut igår så tror jag knappast att det har skett ett mirakel under natten) och
Brorsan ska iväg idag och köpa en hund , nån RIKTIGT FUL! Som jag inte vill ha , säger bara såhär;
-Kommer inte ha några kompisar kvar - Vet inte vem som är mer rädd för dzukele, Samra, Irma elr Olie?

Mamma & Älsk. är i köket nu och dricker kaffe , ska också släpa in mej dit nu , men först måste ja berätta (för de som förstår) att ja har skrattat NÄSTAN hela morgonen åt psykfallet och citatet , som egentligen bara betyder "Jag är inte nån , en nolla" typ!

heerrrååå!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon:)
Ha en bra dag.

Postat av: Anja

Tack detsamma Sanna =)

2008-03-04 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback