SIMBA .

Träffade Rima och Oliva på stan efter att jag hade varit hemme och fräschat till mig lite!
Träffade Irma efter hennes praktik och sen vidare till Coffe House för att släppa fika och då kom även Olie :)
Onödiga saker hände (Men det hände onödiga saker hela kvällen) :S
Satt och fika ett bra tag och sen kom KIcki och skulle jobba, hon fråga vad vi vill ha för milkshake
Rima; Advokato
Anja; Advokato vaa ?
Rima, Tittar Ut;  Dysileksi (INTE FELSTAVAT , RIMA KAN BARA INTE UTTALA DET)
Anja, Tittar Ut; Vems kusin ?
Rima; HAHAHA




MEN HEJ VI SLÄPPER FACA FÖR LIV!!


134515-11134515-10Jag i Coffe House
IRMA .                                                            RIMA .                                                             JAG .

Gick till Källvins och satt i cykelförrådet , när min mamma ringde HELT PANIKSLAGEN och undrade vart min bror var och att hon inte får tag på, tyvärr så kan inte jag gola ner min bror så jag ljög om att han var hos Dino och pluggade.
När tillslut jag inte fick tag på honom , då började paniken , vet inte vad jag sa eller hur jag reagerade, men vad skulle jag göra ? Min bror är MITT LIV!
Försökte få tag på killen som han åkte med , INGEN LYCKA!
Tillslut gick jag hem och så sa mamma att han är nära Norrköping med en hund, hon var arg och panikslagen men när hon såg hunden , som om ingetting hade hänt , hon började pussa honom och krama honom , som om det var det barnet hon ALDRIG fick , hahaha!!
Simba heter han och är 8 veckor gammal , VÄRLDENS SÖTASTE!


Nu kommer älsk. förbi för att träffa Simba och sen ska vi kolla på serier =)
Vad blir det ikväll ? Vänner eller That 70's Show ?

<3

Kommentarer
Postat av: Rima

Hahahahha! SKönaste. Dyxelissiiiii:D
Hahahaha. fick tillbaka mina byxor
Din bror kom hem
Och jag har pluggat klart
..

Tro det eller ej men kvällen blev lyckad ändå.
Nu längtar jag bara till att träffa hunden imorgon.

Love yoooou!

2008-03-04 @ 23:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback