sköönaste..

som finns är att duscha innan man ska lägga sig, tvätta av sig sminket och sen lägga sig i sängen med sin älsk. och kolla på filmer och serier.
Ligger här nu medans älsk. är i köket och hämtar nåt att äta.
Har varit ute hela dagen med Simba och tjejjerna, tog med Simba till Coffe House :P hahaha .
Satt och fikade med Irma, Rima och Patti och sen kom Metin förbi , och undrade vad jag höll i (Simba)

Metin; Anja , vad är det där för nåt ?
Anja; Min unge lee , jag fick barn med en arab , ser du inte att den är helt svart och hårig ?
Metin; VA? Är du tillsammans med en arab ?
Anja; Är du fucking störd eller ?
Metin; Men du sa ju nyss ..
Anja; Men jag DREV!

Sen skulle Irma och Rima träffa Anal, Pace och Choro så jag och Patti gick upp till hennes kusin där IprenMannen lärde Simba att klatcha , hahaha!
Hördes med Metin som skulle åt samma håll som oss sen när vi skulle hem , träffade upp han bakom McDonalds och sen gick vi hemåt, berättade attack historian för han, han skrattade lika mycket som alla andra . DÖÖH!!

Hemma nu och tvärtrött , duschade och tvättade av mig sminket, bästa ansiktsprodukterna är ändå de från Neutrogena, Visibly Clear! KLOCKRENA!
Älsk. har lagt sig bredvid mig nu , ska svulla och kolla på nåt roligt !


GOD NATT!



Bästa

BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST



Kommentarer
Postat av: Olga

härmed kommenterar jag ditt inlägg. mvh olga från ryssland

2008-03-07 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback