Släpper basket till - Boli stara ljubav!

Efter jobbet åkte gick jag hem till Irma , skulle boka tid till våra tatueringar , men istället blev det ett jävla spring på stan , men kul var det !
Släppte dzara på Irmas gård efter det , pga spionage.. ;)
Gick hem efter det för attt byta om och senare släppa fika med Olie i Coffe House.
-Anja; Olie , jag ska ut nu och ta en cigg , men säg mitt namn och fråga mej nåt
Börjar gå utåt
-Olie; ANJA.
-Anja; Aaa! (OCH SLÄPPER VÄRSTA POSEN , utan att ens titta på Olie) hahaha
-Olie; Har du pengar på mobilen ?
Anja; Vet inte , kolla . (FÖR DET ÄR JU OFTA MAN INTE VET SÅNT DÅ) hahaha!!

Pratade om Big Brother huset 2008 och alla kandidater.
1. Iskander
2. En gammal vän (Kallar henne för S.S)
3. Ett gammalt ex till mej (Kallar han för C.P )
4. Våra bröder (Fatbarda & Goxar)
5. En killkompis
6. Lindsay Lohan

Iska, S.S & Den gamla killkompisen , i en soffa med diskussion om religion , elr nåt annat som de inte har nån aning om .
Bröderna (SPELNÖRDARNA) Har en data , 1 timma om dagen, FIGHT!
C.P i ett hörn och skakar med Lindsay Lohan.
DET VAR FIKAÄMNET FÖR DAGEN!

Gick hem till Irma , där Samra var , konstigt nog *NOT*! Snackade gamla minnen , som tex Olies återställare på H&M och Samras Titanic historia..
Ska även ha partnerbyte snart, alla ska ta allas killar/ex .
ISKA JAG FICK DEJ :D:D
Samra fick ändå den bästa , mitt gamla ex (C.P) snacka om bra för framtiden , efter han , du kommer aldrig mer vilja ha kille igen HAHA !
Fick flipp och gick ner till Värmekyrkan och släppte dzara med 2 killkompisar. När de hade åkt släppte Irma , Boli stara ljubav med Seka Aleksic och vi börja dansa Techno , fast den fula versionen , kasta basketboll till varandra , alla kunde helt plötsligt dribbla och nicka, vi var som Ronaldinho, Zlatan, Ronaldo och Beckham! Fast utan några talanger! Ännu en spontan kväll ute med tjejjerna :D

Nu är Älsk. här så vi ska kolla på film och sedan sova , orka jobba imorrn , men Bejbi väcker mej <3

Jag & Olie
Bilden har inget med kvällen att göra , men det är ja och Olie i allafall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback