Torsdag Kväll.

Jobbade fram till kl.18:00 och efter det skulle jag till stan för att möta Rima & Olie och inhandla det som behövdes till våran BabyShower på lördag. =)
Fick inget gjort, som vanligt. DööH!!
Gick runt en timme bara och därefter mötte jag upp Irma och åt med henne på Wooken.
Mötte upp Choro och vi tre gick hem tillsammans.

Väl hemma, efter jag hade duschat och fixat mig ville jag ut DESPERAT!
Vet inte varför, men det var ju trots allt skärtorsdag och alla skulle ut, men men!

Jag, Samra och Rima gick hem till Irma istället och tog det lungt!
Satt hos henne och hade våran regelbunda "once a week" skitsnack ! =)
Efter en stund ringde Merdi och frågade om vi viille komma hem till henne, vi var tveksamma från början men vi gick dit ändå.
TACK OCH LOV!
Har inte skrattat så mycket som igår sens jag minns inte när :S
His Irma hade jag och Samra fyllt i våra ögonbryn med svart kajal penna och Samra hade även ritat dit en liten mustasch.
Hos Merdi bestämde vi oss för att fortsätta, vi sminkade ihjäl oss. HUR FULT SOM HELST!
Efter en stund försvann jag in på toan och kommer ut med en BACKSLICK!

Outfit #1


HAHAHAHAHAHAHA!!
Inte nog med mitt backslick med mittbena, men Samras lugg.
JA, det är Samra som står bredvid mig.
VI skrattade så att vi tjöt, hela kvällen.
Speciellt när vi började byta om och klä ut oss.

outfit #3


Jag tror inte att vi är fullt normala, men det är jag och Samra!
Känns skönt att ha nån som är lika galen och som man vet ALLITID ställer upp när det gäller såna saker.
Tillsammans är vi bäst <3


Outfit #2



Och kvällen fortsatte..
Ett tag till iaf.
Samra och Rima fick skjuts hem men Irma stannade kvar med mig och Merdi.
Fick ett sms av Samra några minuter senare;
"HAHA, Sosso trodde jag hade solat och bränt sönder mig när han såg mig från långt håll,
men sen när han kom närmare skrattade han och gav mig 2 kronor"

Jag och Irma fick skjuts till Otten kl.3 bara för att kolla läget!
Träffade Pace och Choro där utanför som SJÄLVKLART hade hamnat i slagsmål där inne!
Släppte dzara med dom och skjutsa hem Irma efter det och jag och Merdi åkte till henne för att sova..

Kommentarer
Postat av: Rima

Ken dockan & mannen :D hahahah

2008-03-21 @ 23:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback