Will & Grace

Suttit hemma med Olie sen klockan sex och kollat på Will and Grace och skrattat sönder oss.
Åkte till City Gross för att köpa snacks & sånt.
Gick förbi provsmakerna 3 gånger. HAHA
Köpte med oss chips, dipp, coca cola, cherry coke och dolmar :P
Köpte en leksak till Simba och även nagelsax.
Vid kassan:

Anja; Är detta en vanlig nagelsax eller en ...
Killen i kassan; Eller en vadå?

Olie står och plockar varor, med ryggen vänd och dör av skratt. Jag ville inte titta på henne för jag visste att det skulle smitta av sig, men när man vet att man inte ska titta på en person, bara för att man vet att man inte kommer kunna sluta skratta.
Just i denna stund var jag med i en sån situation.
Tittade bort på Olie som stod med ryggen vänd och skakade av skratt.

Anja; Asså är det en nagelsax endast för hundar? Och inte katter också?
Killen i kassan;  Aa, det är det. (HAN VILL BRISTA AV SKRATT)

Olie och jag skrattade hela vägen hem till mig och skrattar fortfarande!
Kollade på våra älskade serier

Jack; Number five , as in how many fingers you have on one hand and how many people are in a Menage 'a Trois (Trekant) !

HAHAHAHAHAHAHAHAHA , bästaa! Önskar jag hade en sån kompis!

Sitter här nu och överför Two and a half men från Olies data till min så att jag och älsk. har nåt att titta på senare ikväll.
Tack och lov att Olie finns , annars är det ingen annan som förstår skämten på samma sätt som jag gör, själsfränder på den fronten, hehe =)


Will & Grace



Nu ska älsk. få plocka undan det som jag och Olie har stökat ner :P
Sen ska vi lägga oss och kolla på two and a half men.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback