50 cent..

..jag ger han en dollar för att hålla käft!

HAHAHA, läste det precis nånstans, så mycket har jag inte skrattat på hur länge som helst! Det är inte så roligt liksom, men jag har inte den bästa humorn heller, men men!

Gossip Girl funkar inte, TYPISKT! Fan ska jag se nu då, ska leta upp Parlamentet, bara älskaar det programmet, några av dom ska ju komma till Louis De Geer och uppträda och gissa vad? JAG SKA DIT, om jag så ska dit själv så ska jag fanimej dit.
Mina favoriter (Magnus Betner och Björn Gustavsson) ska INTE uppträda, men men, det kommer andra roliga, såg att Henrik Schyffert och Johan Glans ska göra det, BÄSTA!

Har hittat Parlamentet, hörs senare eller imorgon.




Magnus Betnér



Björn Gustafsson


XoXo

Kommentarer
Postat av: Petrus

Loooove it! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback