Allt annat..

..än förväntat!

Det är så jag kan förklara den här kvällen.
Hade laddat upp med glass, chips och godis för en hemmakväll, men det slutade med att jag bara satt hemma och glodde på Beverly Hills, utan nåt :S

Började med att jag skulle rasta Simba, så jag tog med han till Merdi för jag ändå skulle lämna saker hos henne, där var Sanela också. Som sket på sig pga honom!
Åkte hem, lämnade honom och satte mig på bussen igen på väg hem till Merdi, fick måla henne och Sanela, hade skitroligt eftersom jag aldrig har fått göra det förut! Men men, de hade sina skäl ;)
Kollade på Idol och Singing Bee hemma hos henne, Adis skickade sms och sa att han skulle anmäla mig till Singing Bee, antigen för att vinna pengar eller göra total narr av mig själv, jag tror det skulle bli det andra!

Kom på efter en stund att Simba var ensam hemma, så jag kutade hemifrån henne, ner till bussen för att min ängel inte skulle behöva vara själv!
Helt onödigt, han halvsov när jag kom hem.

Har dessutom fått de konstigaste samtalen och smsen idag, helst sanslöst asså :S förstår inte vissa personer att de inte är helt friska ?
Tydligen inte.

Vid 12 tiden började jag få ångest för ett det var fredagkväll och jag fortfarande var hemma, så jag smsade min kompis Sebbe som jobbar på en krog i stan.

Jag; Jobbar du ikväll?
Sebbe; Jepp!
Jag; Är det mycket fol?
Sebbe; Nee, typ 20 pers.
Jag; Okej, bra! Började få panik för att det är fredag och jag är hemma, tänkte kolla om det är mycket folk hos er, för om det är det så får jag panik för jag inte är ute..
Sebbe; Kom hit då.
Jag; Nee, vaktar Simba.

JA, JAG ANJA TACKADE NEJ TILL EN UTEKVÄLL EN FREDAG, JAG I EGEN HÖG PERSON! SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV JUST NU, ELLER VAD SÄGER NI?!

Men jag vet att jag kommer få samtal efter tre tiden då folk undrar vart jag är och om jag ska med på efterfest, och för första gången på LÄNGE, kan jag säga nej, jag är hemma och sover! :D




XoXo

Kommentarer
Postat av: Petrus

Fan Askim du är min idool! =D

Starkt av dig där! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback