Är det bara jag..

..eller är yngre killar mycket sötare?

När jag ser killar som 18-19 år gamla blir jag helt till mig, de är så mycket sötare än vad killar i min ålder eller äldre än mig är, (jag är 20) men ändå!
Jag minns inte att det fanns så söta killar när jag var 18-19.
Nu låter jag säkert som värsta pedofilen, men jag skulle aldrig kunna tänka mig göra nåt med så unga killar, jag har för Guds skulle problem med att hålla mig till killar i min egen ålder utan att tycka att de är för töntiga.

Samma sak när jag gick i skolan, när jag började tvåan (gymnasiet) var alla ettor så härligt söta och i trean var alla tvåor mycket mognare och hetare med ettorna var de gulligaste jag sett.
Nu när jag ser unga killar på stan önskar jag att jag var 15 igen.
Annars får jag börja satsa på 40 åringar med barn och fru och önska att de vill ha lite lammkött, HAHA!

Nu överdriver jag bara för att jag är sådär sjukt trött.
Kan inte sova, som vanligt. Ska iväg med Patti och Gina kl 12 imorgon, ska till Norrköping kommun tror jag och lämna in grejer :S
På Tal om de två så har de varit här idag, vi drack te och spelade remi. Av nån anledning var Patti på menshumör IGEN! Snälla åk imorgon.. SKOJAR BARA!

Ska göra ett misslyckat försök om att sova nu, GOD NATT!

XoXo


 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ha en bra dag och härligt fundering du hade där att ta del av . :)

Postat av: Anonym

men kära nån " jag minns inte när jag va 18-19".

Gumman 19 var du bara för ett x antal månader sen. få inte dig själv och låta som gammal kärring. Förövrigt härlig blogg.

2008-11-16 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback