Fredag..

..igen?!?

Fy fan vad snabbt veckan har gått och jag har suttit hemma VARJE DAG, förutom i måndags då jag var hos Patti en stund.
Det är fredag igen och jag har inga planer för kvällen, masallah.
Vi ska inte ut iaf, den saken är säker, vi funderar på att ta dte lugnt och kolla på film.. Låter det inte trovärdigt,? Det är så sant så, jag ska lägga ner den branschen med att gå ut och dricka tills Anisa och Dajana kommer, så att jag är riktigt på G då :D

Patti släpper bomber på MSN nu, kolla:

Patti säger:

eeyy ta din farsas bil å komn å hämta mig så drar vi nånstans me han så att dom inte kan hämta han

» bambii - Sto me sada trazis pored njih toliko ? säger:

HAHAHAAHAHA

» bambii - Sto me sada trazis pored njih toliko ? säger:

minns du vad som hände sist när jag tog min farsas bil?

» bambii - Sto me sada trazis pored njih toliko ? säger:

hur långt jag kom ?

Den incidentet ska vi INTE prata om, jag krocka rakt in i garaget på en förfest då min pappa var i USA, jag och tjejerna hade förfest hemma hos mig och jag tyckte det var en bra idé att ta bilen till Otten (jag var full och har inget körkort)
Men men, om Patti vill riskera mitt, hennes och Alans liv, så kommer jag om 10 min :P eller imorgon om jag inte glömmer att backa ut bilen först ;):D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback