Gone with..

..the wind!

Nu har Patti åkt till Göteborg, hon kommer hem antigen lördag eller söndag, så jag misstänker att detta blir en väldigt väldigt tråkig helg för mig.
Lär väldigt sorgligt det där, men men, sanningen gör antigen ont eller så är den patetisk. I mitt fall är den bara patetisk, men det kanske blir skönt med en helg hemma och göra ingetting, kan kolla på olika filmer, svulla, nej nej vänta nu, det gör jag ju varje dag.


Har varit med Patti och Gina hela dagen idag, åkt runt ÖVERALLT i hela stan för att försöka fixa en sak.
Kom hem, åt, kollade på tv och nu är jag här, inget vettigt gjort som vanligt!
Vill se den där filmen, the secret life of bees. Tror jag såg den på Jay Leno, att hon lilla skådespelerskan var där och pratade om den, men jag minns inte riktigt!


Ska se vad som finns att äta nu.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback