HADE HADE HADE..

..HADE HADE HADE!

J*vla turkiet låt som har fastnat i huvudet på mig, kunde ingen bättre låt ha fasnat eller ? Typ en som jag inte får nån nostalgi tripp av?!

Idag är det fredag, IGEN! Har inga planer för kvällen, ska nog sitta hemma bara med godis, chips och Ben & Jerry's.
Lika bra antar jag, har beslutsångest för om jag ska gå ut eller om jag ska sitta hemma eller om jags ka gå ut men bara ta det lugnt ikväll..
Samma visa varje f*cking helg.

Brorsan åkte till Danmark idag med träningen och pappa jobbar, så det är bara jag och mamma hemma, inte lika kul som jag hade trott, hon vill städa HELA TIDEN. Om hon hade haft chansen skulle hon säkert sagt upp sig från jobbet för att stanna hemma dag in och dag ut bara för att polera väggarna.
Hon hörde mig prata i telefon förut, nör jag sa till en kompis att jag har lite lust att dricka ikväll, när jag hade lagt på sa hon:

Mamma; Du är alkoholist Anja
Anja; Jag hatar det ordet mamma, jag anser mig själv som en erfaren drickare.

Nu ska jag iaf gå och kolla på tv lite, uppdaterar sen när jag kommit på vad jag ska göra.





XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

HADE HADE HADE HADE HADE HADE HADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback