Hej..

..jag heter Anja och jag är nattuggla!

Det borde finnas som AA möten fast för folk med sömnproblem,
Jag; Hej jag heter Anja och jag är nattugggla
Alla; HEEEJ ANJAAA!
Det där med varm mjölk och räkna får hjälper inte för fem öre, tabletter får jag inga utskrivna längre!
Hur mycket ska det egentligen krävas för att man ska kunna somna?!
Jag sover inte sent om dagarna, vaknar vid 12 tiden, bad Doris väcka mig nio imorgon när hon vaknar.

Det är ansträngande att ha ett barn i den åldern måste jag säga, hon skäms för ALLT, jag sa att jag skulle komma till hennes handbollsmatch på söndag och heja på henne, och då skämdes hon för MIG!? :O
VAAAA?? hon har aldrig skämts för mig, skojar du eller ? Börjar förstå hur det kändes för mina föräldrar när jag bad de ducka i bilen när de kom för att hämta mig nånstans.. Vilka tider, herregud asså :D :D

Nee, nu ska jag titta påå Gossip Girl tror jag, har bara ett avsnitt kvar , s vi får se vad som händer!




Världens äldsta bild på mig!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

ahahah, ducka i bilen. Där fick ja mej ett skratt:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback