Helgen var..

..perfeekt!

Började i fredags hemma hos Patti i hennes kök med våran alldeles egna (som vanligt) förfest!
Hennes pappa kom till oss, och började hälla vodka i mitt vinglas.

Jag; NEEEJ, sluuta!
Patti; Det är bra pappa, häll i mera

Kärring jäveln ville få mig så full som möjligt..Vilket hon lyckades med!
På vägen ut ramla vi i hallen och kunde inte ta oss upp för fem öre, hennes lillebror och hennes kusin och deras kompisar stod och tittade på oss som om att vi vore stans alkisar.. INGEN BEHÖVER KOMMENTERA, FÖR VI ÄR INTE DET!
Gick till Chilenska festen i Black Horn, jag vet inte  hur det är med alla andra, men jag hade hur roligt som helst. Fattade inte en enda låt men ändå dansa jag som in i helvete (vad jag minns iaf) :P
Minns också att jag gick hem till Merdi och åt tacos, men jag minns inte riktigt pga vad jag gjorde det :S och senn gick jag tillbaka till festen!

Lördagmorgon var jag helt DEMOLERAD, fucked up helt och hållet!
Men men, det var bara att bita ihop och gå hem till Patti eftersom Sebbe (hennes lillebror) fyllde 19 år.
Började med att vi gick ner till lokalen och åt mat och därefter gick jag och Patti upp och började fixa oss.
Satt på toastolen medans hon duschade eftersom jag inte orkade vara själv i hennes hus, när hon var klar började vi sminka oss, HON HADE MENSHUMÖR!

Jag; Patti har du musik här inne
Patti; NEE, och även om jag hade skulle jag inte sätta på

Lika bra att inte fråga..
Vi började dricka, sen kom Sebbe upp och gjorde oss sällskap.
Tog en taxi ner till Black Horn var det var Klubb Honey, riktigt bra måste jag säga. Minns att taxichauförren sjöng för Sebbe och att jag var helt fascinerad av hans låt att jag var tvungen att spela in när han sjöng.
Drack lika mycket den kvällen, (om inte mer).
Stannade kvar med Sebbe och Mattias och två tjejer till i Black Horn medans de städade och allt, skrämde livet ur mig gjorde de också och åkte hem vid halv 6.. Klockren helg iaf :P


Snyggaste bildeen, NOOOOOOOT!
Jag & Sebbe



XoXo

Kommentarer
Postat av: patti

Shit vilken helg assåååhh. när helan å halvan börjar dricka då jävlar går dt undan hahahaha

2008-11-06 @ 22:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback