HERREGUD..

..VILKEN ONÖDIG DAG!

Helt sanslöst, inget att göra en lördagkväll.
Jag är hemma och klockan är ens inte två än.
Jag och Patti skulle ta det lugnt idag egentligen, men så fick vi flipp och skulle dricka istället, YEAH RIGHT!!

Fattar ens inte varför jag gick ut utanför mitt hus idag, borde stannat hemma och gjort nåt produktivt.
Sjukt mycket poliser idag pga en gymnasiefest, det var ca 3 kombibilar (polisbilar) utanför flygeln vart festen ägde rum, pga en dum snorunge fest som hade åldersgränsen 15 och man FICK dricka. När jag gick på gymnasiefester slutade de kl 1 och de var STENHÅRDA med alkotester, men neeej neeej, inte nu för tiden, alla verkar få dricka.. Utom jag och Patti, HAHAHA!

Slutade med att vi satt på McDonalds halv ett och käka med alla fjortisar som inte kunde komma in på gymnasiefesten, herregud säger jag bara, SAKNAR DE TIDERNA!
Ska kolla Gossip Girl nu tror jag, hann aldrig se det sista avsnittet häromdan.




XoXo

Kommentarer
Postat av: patti

nämen vilken fin bild du hittade av oss hahahahahahaahahahah

2008-11-10 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback