Hur kallt..

..kan det bli egentligen?

Jag förstår att vi bor i Sverige, och la la la, men hur kallt kann det egentligen bli?
Och så är det november också, kan bara tänka mig December och Januari, det är ju minusgrader nu redan.

Vaknade för tidigt idag, vid 12 tiden tror jag (TIDIGT FÖR ATT VARA JAG) ringe Patti som fick en chock av att jag var uppe så tidigt.
Tvingade med henne till stan, gick förbi Netto, och jag har inga ord. Eftersom att det öppnade idag, så köade folk som om att det vore gratis guld där inne, men man såg inte ett enda blont huvud i kön, däremot hörde man 45 olika spårk skrika till varandra, jag är säker på att de flesta var där pga att det var gratis fika :P

Gick runt på stan lite, tvingade med henne till biblioteket så jag kunde låna Magdalena Graafs självbiografi, det ska bli ett sant nöje at döda dig, heter den.
Har hört att den är jättebra så jag bestämde mig för att låna den.
Den som har sett mig och Patti på ett biblioteket, behöver inte läsa detta, men den som inte har skulle tycka dte var rena rama komedin.
Kunde inte hitta hyllan vart boken var, inte så konstigt när vi stod vid helt fel hylla, tillslut fick jag nog och hämtade nån som arbetade där.

Gick hem till hennes kusin för att färga hans tjejs hår och efter det trasakde vi vidare för att möta upp Sebbe och Mattias och sen gå till deras moster. Hela vägen från det att vi träffa Sebbe tills att vi kom fram till deras moster, allt som Sebbe och Mattias sa, svarade vi; You talkin' to me? Jag och Patti har alldeles för mycket fritid som ni kanske märker :P

Marly var där med barnen, hon hade kommit hit från Borås.
De har blivit så stora, även om  jag såg Alan för 2 veckor sen, så känns det som om han blir större och större!

Nu ska jag äta, hörs sen!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback