I dont want us..

..to be the end of me!

Sitter och lyssnar på Keri Hilson - Energy OM OCH OM IGEN!
Den passar in så bra på det jag går igenom nu!

I wish I could rip out a page of my memory
Cuz I put too much enegry in him and me
Can't wait 'til I get through this phase
Cuz it's killing me
Too bad we can't re-write our own history


Saknar dig så oerhört mycket, vet ibland inte vad jag ska ta mig till.
har haft samma dröm om och om igen flera dagar i rad, det gör inte saken bättre. Vad jag än gör och  vart jag än går, allt påminner mig om dig.


I'm having nightmares from sleeping with the enemy
How did we reverse the chemistry
I don't want us to be the end of me
This love is taking all of my energy



Vet att du säkert läser det här nu, men du ska veta att jag inte ångrar en sekund med dig. Allt det bra och det dåliga, du gjorde mig aldrig illa, inte så illa som jag behandlade dig iaf. Ångrar allt det jag gjorde mot dig nu,, alla ord och alla handlingar, förstår ens inte hur dum jag kunde vara som behandlade dig på det sättet.
Men du ska veta att du betydde ALLT för mig och det gör du fortfarande.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback