Jävla helvetes..

..väder!

När jag vaknde så spöregnade det, och det gör det fortfarande, hatar det här vädret, är solen rädd för Sverige eller ? Nu skulle det sitta fint att vara på Alanya strand, och se Patti leka Fifty utan solkräm ;) HAHA!

Har inte gjort nåt vettigt idag,suttit hemma och kollat på TV, kollade även på det där Gossip Girl avsnittet!
CHUCK BASS CHUCK BASS CHUCK BASS CHUCK BASS CHUCK BASS CHUCK BASS CHUCK BASS!
Det är allt jag har att säga, förhoppningsvis finns det någon som förstår mig ;)
och att det är MIN man trot vad Olie säger :P




SAKNAR DIG SÅ GROVT!
KOM HEM, NU NU NU!


XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

eh a ja vill gärna oxå ligga på alanyas strand och stecka mej i mitt svett hahaha....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback