Om du var en basket boll..

..skulle jag dunka dig!

HAHAHAHA, vid den här tiden på kvällen skrattar jag alltid åt mig själv och mina egna skämt. Inte så konstigt när jag pratar med Olie, my soulmate! Hon är den som alltid tar fram en galna sidan i mig, vet inte hur, men så fort jag pratar med henne, kommer alla mina inre hämmningar fram liksom (vet inte om jag använde det i rätt sammanhang, men bra lät det)

EN, TVÅ, TRE, FYR.. ALLA GUZZAR MÅSTE BLIR, OM DU INTE TÖKER ÖM, Ä STICK HÄRIFRÖN!
Varför får jag inte Lilla Al-Fadji ut huvudet ??
Snart kommer jag säkert bli kär i han också, och youtuba allt som har med honom att göra.

På tal om youtube, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Kollade in min favoritreklam nyss på youtube.
Ni vet den reklam filmen på kanal 4 med den lilla söta pojken i glasögon och nörd kläder; YOU TALKIN' TO ME?
Tänk och få såna helt sköna barn, eller som han i den andra reklamen (minnsinte riktigt vad den är för), han som säger; Pappa, vad är kama sutra?


- olie | längtar tills imorrn säger:

hur funkar d me dej i kärlekens dalar?

- olie | längtar tills imorrn säger:

o berg

- olie | längtar tills imorrn säger:

o allt sånt skit

- olie | längtar tills imorrn säger:

hahaha

» bambii - Сто ме сада тражиш пoрed њ iх тoликo? säger:

jo då, jag tog på mig mina dimije häromdan och gick till vrinnevi skogen och skrek efter *****, men jag fick inget svar och jag dog inte i hjärtesorg heller som hon som skrek efter Clifford. Så jag tog 113 till bibban , där bytte jag till 117 och åkte hem för att äta

» bambii - Сто ме сада тражиш пoрed њ iх тoликo? säger:

inte så lätt att skrika efter han på 5 km spåret

- olie | längtar tills imorrn säger:

hhahahahha

- olie | längtar tills imorrn säger:

träffa du inte ronja rövardotter?

Såhär kul kan man ha en fredagkväll kl 3, NÄSTAN roligare än att gå ut!



XoXo

Kommentarer
Postat av: Sabina L

Sv: Haha det tror jag inte, haha :D

Postat av: Ollan

ursäkta? Har du rätt att kopiera text o inte uppge författaren`? vet du vad upphovsrätten innebär egentligen!?



HAHAHAHA

(L)

2008-11-26 @ 01:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback