Oooh..

..blir så arg ju!

Stomp the yard är den enda dansfilmen jag INTE har sett, så går det ens inte att sätta på den! Blir så himla arg, har inte haft nåt vettigt att göra eftersom jag var så insatt på att se filmen, men men!
Pratade med min andra halva förut (Patti för er som inte förstått det än) hon undrade om min mamma bakat nån kaka så hon kunde komma hem till mig, jävla utnyttjare :P HAHA!

Eftersom jag inte har haft något att göra under den senaste timmen har jag pluggat till körkortet, inte lika kul som man skulle tro men men, hade varit roligare om man hade någon att plugga med, men de flesta av mina kompisar har körtkort så jag tror knappst det skulle vara särskilt kul för dem att plugga IGEN!
Förstår inte att jag faktiskt pluggar frivilligt :S när jag gick i skolan och det var obligatoriskt att plugga så gjorde jag det inte och nu när det ÄNTLIGEN är frivilligt så gör jag det :S nåt stämmer inte?
Jo då, allt är som det ska det är bara det att Andra Halvan har varot upptagen idag så jag har inte haft någon att vara med. JO jag har andra kompisar, men ingen jag orkar vara med, TA INTE ILL UPP NÅGON!

Doris (min kusin) som jag ska vakta kommer om ca 15 min, det kommer vara kul i ca 15 min också :P haha, skojar bara , älskar ju skitungen!
Men men , ska fortsätta plugga nu tills hon kmr!




XoXo

Kommentarer
Postat av: Merdi

Znaciii tako ti svaka cast znam od sad kako je...då bör vi bryta våran relaktion....ses nån gång hejj råååå :@

2008-11-06 @ 00:51:00
Postat av: Anjaa

mmmrrsss, odkad ti je on uso u kucu nejavljas se vise

Postat av: Merdi

Ti si ta sto se nejavljas koliko sam puta skickala sms i nikad nisam dobila odg sta cu cekat tills tebi ja padnem na pamet..hmmm al ti si svedno så upptagen med den andra halva...zasto i nemas vremena..puss

2008-11-06 @ 15:43:35
Postat av: Anjaa

skickat sms . aa eller huur ;)

2008-11-06 @ 17:11:54
URL: http://bambiiii.blogg.se/
Postat av: Merdi

ja skickat sms hmmm

2008-11-07 @ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback