Pearl Harbour..

..får mig ALLTID att börja gråta!

Alla har väl eller två filmer de ALLTID gråter till, för min del trodde jag alltod att det skulle vara Titanic (Love that movie) men jag upptäckte inom kort att jag inte alltid gråter när jag ser den.
Hade nästan glömt bort Pearl Harbour, zappade mellan kanalerna lite och såg att den skulle börja, så jag bänka mig i soffan med mamma och pappa för att titta.
De fick besök mot slutet av filmen, vilket var lika bra för jag TJÖT SOM ETT BARN, igen! Samma scen varje gång, när de bär ut Dannys kista i slutet, OH HERREGUUD! Vill bara börja gråta nu igen, förstår inte hur en film kan påverka en människa så mycket, jag gråter VÄLDIGT SÄLLAN!
Inte ens om nåt allvarligt händer i verkligheten "mitt liv" brukar jag gråta, men så fort jag ser den filmen, herregud!
Vet inte vem som är snyggare, Ben Affleck eller Josh Hartnett, tror jag är kär igen :P HAHA!

Igår hände inte så mycket, jag, Patti, Gina, Johan och Robin satt i Black Horn och tog några drinkar, det var Goth kväll så folket som var där måste ha trott attv i fem var på fel ställe.
Med tanke på deras musik så gick vi därifrån för att träffa några andra kompisar. Jag var DÖDSTRÖTT, så vid två tiden gick jag hem kunde inte somna försen halv 7 imorse ;) pga att jag hade druckit vodka & red bull och den piggade upp mig lite för mkt!

Ikväll får vi se vad som händer, Helan vill dricka, men jag har lust att bara ta det lungt, så vi får se hur vi gör!
På tal om Helan så sk vi tatuera oss på handlederna, hon ska göra Halvan och jag ska göra Helan, klockrent kommer det att bli!





XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

bullshooot;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback