Ska bli..

..snällare mot alla!

Har bara ryckt med i nån känsla om att jag ska bli snällare mot folk, vet inte varför, kansk för att det är måndag och en ny vecka har börjat, så jag känner att jag ska göra nåt nytt, det kommer väl avta på onsdag nån gång.

Har kollat för mycket på Vänner, tycker Phoebe är så himla snäll och gullig mot alla, alla verkar älskar henne för hon är som hon är just därför funderar jag på att bli mer som henne!

Patti kom hem fårn Göteborg igår och missa hela våran mysiga söndag med alla våra serier och allt :( men men, vi har ju en massa andra söndagar på oss.
Var hemma hos henne idag, skulle rensa hennes garderob, men musiken funka inte så vi sket i det. Slutade med att jag vandalisera hennes garderob, tog på mig en klänning, en korsett (en guldig), ett militärgrönt band över (från en badrock), en rosa kofta och ett par vita shorts över mina röda mjukis byxor. Gick in i Sebbes rum och hittade ett par giraff tofflor , tog på mig de också, la en massa toapapper runt mitt huvud, SKITFRÄSCH!
Sebbe låg på sängen, så jag, Patti och Karina bildade BÖGHÖG.

Anisa och Dajan kommer nästa helg, LÄNGTAR SÅ MYCKET!
Helgen efter det funderar jag på att åka till Stockholm till Olie, Samra och de andra, och hoppas på att Petra och Elina vill komma och säga hej till mig (A).





XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback