Ska göra..

..en backup!

Ska bränna ner ALLA mina filer på en dvd skiva nu, sån panik jag fick igår , tror jag ingen någonsin har upplevt! Om mina bilder försvann, skulle nog begå självmord, sist det hände grät jag i en vecka..

Jag är så sjukt trött, Doris vakna vi 9 imorse, och väckte mig var femte minut och undrade hur länge till jag skulle sova.
-Anja, hur länge ska du sova?
-När ska du vakna?
-Men du måste ju veta hur länge du ska sova?
Jag bad henne gå till vardagsrummet och titta på tv eller nåt, men hon är rädd för Simba så hon störde mig!
Sen kom mamma in och ville ha min plattång och sen kom min pappa och sa att jag skulle gå upp eftersom hon var ensam, så kl 12 gick jag upp och låtsades vara helt pigg fast jag la mig halv 5 på morgonen, men men!

fan finns det att göra idag då? INGETTING, ska plugga til körkortshelvetet och sen SOVA TIDIGT!


XoXo

Kommentarer
Postat av: patti

haha läste jag rätt?? du plugga till körkortet kors i taket :D

2008-11-06 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback